۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶

به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

صبحگاه مشترک انتظامی لامرد برگزار شد

صبحگاه مشترک انتظامی لامرد برگزار شد

لامرد - به مناسبت هفته فراجا، صبحگاه مشترک لامرد نظامی و انتظامی با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه لامرد، فرمانده انتظامی و اعضای شورای تأمین و شورای اداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم صبحگاه مشترک که در فرماندهی انتظامی شهرستان لامرد برگزار شد سرهنگ لشکری، فرمانده انتظامی شهرستان لامرد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب پیرامون امنیت سخنان زیبایی بیان نمودند مبنی بر اینکه زیرساخت جامعه نیازمند امنیت است و در واقع نیروی انتظامی حامل رسالت بسیار مهمی در بحث امنیت کشور است و در راستای فرامین رهبری تدابیر خوبی از سوی فرماندهی فراجا اندیشیده شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه با مخلان نظم و امنیت از طریق قانون برخورد می‌شود و خوشبختانه در شهرستان لامرد دارای امنیت پایدار هستیم.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد آزاد، امام جمعه لامرد با بیان اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام و امنیت کشور است، اظهار داشت: نیروی انتظامی رسالت خطیری در ایجاد نظم و امنیت جامعه دارد و باید با مردم با مهربانی همراه با تعامل سازنده و با مجرمین نیز طبق قانون و عدالت برخورد شود.

وی افزود: دشمن برنامه ریزی کرده و از سالیان قبل دشمنی‌هایش ادامه دارد تا در عرصه‌های مختلف برای ما ایجاد مشکل و مشغله کند اما در سایه ولایت روزبه روز اقتدار ما بیشتر می‌شود و این جای سپاسگزاری دارد.

حجت الاسلام آزاد گفت: عرصه جهاد و مقابله با ظلم و زور و جنایت در عالم هیچ وقت تعطیل نمی‌شود و تا زمانی که ما زنده هستیم در مقابل دشمنان خواهیم ایستاد، دین ما به ما یاد داده تا در مقابل ظلم با اقتدار ایستادگی کنیم.

وی افزود: فراجا مجاهدانه و ایثارگرانه در مقابل کسانی که می‌خواهند نظم و آرامش را از مردم بگیرند به جد برخورد می‌کند و خوشا به حال شما سبزپوشان عزیز که در نظام مقدسی که متعلق به وجود حضرت ولیعصر (عج) است خدمت می‌کنید.

امام جمعه لامرد گفت: امسال بیش از ۵۰ نفر از نیروهای فراجا به شهادت رسیدند و باید قدردان خون پاک شهیدان بود.

امام جمعه لامرد به آمادگی نیروهای مسلح کشور اشاره کرد و گفت: دشمن مقابل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران زانو زده و اجازه گزافه‌گویی ندارد.

در این آئین، فرماندار لامرد نیز با تاکید بر اینکه تأمین امنیت پایدار در جامعه مرهون تلاش‌های نیروی‌های نظامی و انتظامی است، اظهار داشت: مسئله امنیت پایدار مقوله بسیار مهم و سرمایه اجتماعی در جامعه است.

احمد خضری ضمن گرامی‌داشت هفته فراجا و یاد و خاطره شهدای عرصه نیروی انتظامی افزود: امنیت یکی از ضروریات جامعه است و نیروهای جان‌برکف فراجا با تعامل سازنده و پشتیبانی مردم در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی گفت: مسئله خیلی مهم قانون گرایی در دو عرصه یکی مواجهه با مردم و عرصه دیگر در محیط سازمان است که نیروی انتظامی در سازمان باید قانون مدار باشند.

وی با بیان اینکه لامرد از امنیت خوبی برخوردار است، اظهار داشت: تلاش شورای تأمین شهرستان در برقراری امینت گسترده است و نباید هیچ موضوع امنیتی از چشم پلیس دور بماند.

در ادامه این مراسم از تعدادی از کارکنان و پرسنل برتر و بازنشستگان انتظامی شهرستان لامرد تجلیل شد.

کد خبر 5904567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha